FŰZI Attila:
„Sancho egészen különbözik az eredeti regénybeli bárdolatlan, kelekótya parasztfigurától, és a lovaghoz viszonyított alárendeltsége sem annyira egyértelmű. Fűzi Attila Chaplint idéző Sanchója apró, izgága, kifejező mozdulatokkal karikírozza a keménykalapos úriember viselkedési normáit.” (DOHY Anna: Volt egyszer egy könyv, revizoronline.com)
KOCSIS Andrea:
„Látványos, lendületes és közérthető kortársbalett-előadást láthattunk, amelynek a Gelsominát táncoló Kocsis Andrea igazi középpontja. Lágyság és erő, elveszettség és magára találás, fájdalom és életöröm – mindez ott van a természetesen, külső manírok nélkül megteremtett karakterben.” (TURBULY Lilla: Utak és találkozások, tanckritika.hu, a Férfiak, nők, Fellini című előadásról)
LUKÁCS Ádám:
„Lukács Ádám Quixoteként is bizonyítja, hogy amit tud, azt nagyon tudja: tépelődő, kissé egzaltáltságra is hajlamos intellektuális-lírai hősök bemutatásában szinte verhetetlen.” (KUTSZEGI Csaba: Hová tűnt Rosinante? tanckritika.hu)
MOHAI Cintia:
„A Quixotéban az Aldonzát alakító Mohai Cintia nyújt kiemelkedő teljesítményt. A szereppel technikai gondjai nincsenek, sőt: mozdulatait magabiztosan formálja nemcsak kifejezővé, hanem (kifejezetten) széppé is. Mindeközben élő, izgalmas, egyedi karaktert formál: a Quixotéval táncolt kettősében egy egyszerű mai lányt eszményi idollá varázsol.” (KUTSZEGI Csaba: Hová tűnt Rosinante? tanckritika.hu)